WIJ WILLEN IETS VOOR U BETEKENEN....

Stichting Annette van Ramselaar wil met de Mystic Gardens of Coneywood gedurende een week (in overleg kan hiervan worden afgeweken) een omgeving creëren voor kankerpatiënten die behoefte hebben aan het opdoen van extra energie voor wat hen nog te wachten staat, samen met familie en vrienden zonder de hectiek van alle dag en andere goed bedoelde bemoeienissen.

De Mystic Gardens of Coneywood biedt rust en ruimte voor speciale gasten en hun naasten.

De plek aan de Traa 29 kan helpen om weer energie te krijgen en zo het traject wat komt beter aan te gaan. Het huis en de tuin staan volledig ter beschikking van de gast en de mensen die hij/zij mee wil nemen. In het woonhuis kan aan maximaal 7 mensen een slaapplaats geboden worden. Er is een compleet ingericht woonhuis op het terrein. Verder is er een mooi aangelegde tuin en vijverpartijen met zeer veel mogelijkheden om rustige plekjes op het terrein te vinden.  De rust brengt met zich mee dat de gasten zelf gedurende hun verblijf voor hun eten en drinken moeten zorgen.Stichting Annette van Ramselaar is een stichting zonder winstoogmerk. Daarom wordt er, indien het geen bezwaar is, uitsluitend een bijdrage in de kosten gevraagd. Mocht er eventuele andere verzorging nodig zijn dan moet dit zelf geregeld worden. Er is wel een zomerhuis op het terrein dat voor verblijf van de zorg gebruikt kan worden.

Neem vrijblijvend contact op met Harry Kock, telefoon 06-50612600 of stuur een mail naar info@stichtingannettevanramselaar.nl.

Stichting Annette van Ramselaar maakt het mogelijk voor kankerpatiënten om even rust en kracht te vinden in het huis en de prachtige landschapstuin

Mystic Gardens of Coneywood.

Op hun vele reizen naar Engeland werden Annette van Ramselaar en haar partner Ron Dijkhuizen geïnspireerd door de Engelse landschapstuinen en follies die daar veelvuldig voorkomen. Het motiveerde hen om hun eenvoudige bostuin aan de Traa 29 te veranderen in een natuurlijke bloementuin met veel waterelementen waar natuur en tuin in elkaar overvloeien. De verrassing was dat de natuur de tuin meer en meer hielp vormen. Zeldzame en beschermde planten kwamen spontaan hun opwachting maken. De Mystic Gardens of Coneywood was gecreëerd; een tuin vol rust waar vogels elke dag vol lof over zingen.

logosavr gr

Postadres | Postbus 168 | 3780 BD | Voorthuizen                         logosavr kl                     Bezoekadres | Traa 29 | 3781 NS | Voorthuizen