Het bestuur bestaat uit een voorzitter, secretaris en penningmeester te weten:

Voorzitter   Herman Ubink    06 - 575 580 17
Secretaris   Simone Leferink   06 - 542 951 69
Penningmeester     Gert van de Beek     06 - 229 697 19

Beleidsplan

Financiële verantwoording 2019

Financiële verantwoording 2020

Financiële verantwoording 2021

Financiële verantwoording 2022

Jaaroverzicht 2021

Ook in 2021 hebben we weer wekelijks mensen blij kunnen maken met een verblijf in de woning van de Stichting. Een mooie bezettingsgraad van 88% over het hele jaar.
Even omgeven door rust en groen geeft een mens wat van zichzelf terug. De verwondering van gasten bij aankomst, de opbeurende energie en dankbaarheid waarmee er weer vertrokken wordt. Dat doet ons ook elke keer weer goed.

Vrijwilligers blijven zich inzetten voor de Stichting. Er worden mooie klussen opgepakt in de tuin. In de beslotenheid van de omheinde kastuin is aanleg voor een kruidentuin gemaakt. Naar het gedachtengoed van Franciscus van Assisie worden hier lucht, aarde, water en vuur in kleur verbeeld. In de ronde perken komen de bijpassende planten. Lekker om straks kleur en geur op te snuiven.

Gastvrouwen zorgen voor sleuteloverdracht bij aankomst en een prettige en persoonlijke ontvangst van de gasten. Vervolgens zijn de gasten op zichzelf. Bij vertrek nemen de gastvrouwen de sleutel weer in ontvangst en verzamelen ze de was. Heel fijn dames.

In de persoon van Herman Ubbink heeft de Stichting een nieuwe voorzitter gekregen. ‘Het is een eer om dit te mogen doen’ meldt hij.

Wij kijken er naar uit om zoveel mogelijk gasten een fijn verblijf te kunnen geven in de komende jaren.

Bezoekadres

Stichting Annette van Ramselaar
Traa 29
3781 NS Voorthuizen