Het bestuur bestaat uit een voorzitter, secretaris en penningmeester te weten:

Voorzitter   vacant
Secretaris   Simone Leferink   06 - 542 951 69
Penningmeester     Gert van de Beek     06 - 229 697 19

Beleidsplan

Financiële verantwoording 2019

Jaaroverzicht 2019

Met trots blikt het bestuur terug op 2019 waarin de Stichting haar eerste gasten mocht ontvangen. En elke keer was dat een bijzonder moment! Acht gasten hebben gedurende het jaar gebruik gemaakt van onze locatie waarbij zij samen met hun partner, familie of goede vrienden hebben genoten van de prachtige plek. Hun dankbare en positieve reacties zijn hartverwarmend en geven aan dat het doel van de Stichting om mensen met de diagnose kanker een moment van rust te laten beleven wordt bereikt. De Mystic Gardens of Coneywood is daarvoor geschikt.

Het bestuur is 6 keer bijeengeweest. Waar het in 2018 vooral ging over het afwikkelen van de nalatenschap, het opstarten van de Stichting en het gereed maken van het huis voor de ontvangst van gasten, was 2019 gericht op de daadwerkelijke ontvangst van gasten en het onder de aandacht brengen van de Stichting met het doel om bekend te worden.

Daarom hebben bestuursleden diverse organisaties en instellingen bezocht, waaronder het Antonie van Leeuwenhoek en het IPSO, de overkoepelende organisatie voor inloophuizen. Ook hebben studenten van Hogeschool Ede een onderzoek gedaan hoe verdere bekendheid kan worden verworven. Het leverde bij een enquête in de onderzoeksfase direct boekingen op.

In 2020 zullen aanbevelingen uit het rapport worden opgepakt. Daarnaast zal aandacht worden besteed aan nadere invulling van het bestuur waaronder zoektocht naar nieuw bestuurslid cq voorzittersfunctie en inzet van vrijwilligers om de werkzaamheden te kunnen verdelen.

Wij kijken er naar uit om zoveel mogelijk gasten een fijn verblijf te kunnen geven in de komende jaren.

Bezoekadres

Stichting Annette van Ramselaar
Traa 29
3781 NS Voorthuizen